8 Φεβ 2007

Editorial

Τέλος εποχής για το βοσκο-blog! O Rambo μπήκε μέσα και τα διέλυσε όλα! Μπορεί να άργησε, αλλά -επιτέλους!- επέστρεψε δυναμικά! Με αφορμή τα γενέθλια του blog πριν από μία εβδομάδα, ο βοσκός ξεκίνησε ένα λίφτινγκ του, που τελικά κατέληξε σε ολοκληρωτική ανακατασκευή! Ελπίζω να σας αρέσει! :-)

Οι αλλαγές πολλές, με κυριότερη τη -συμβολική;;- μεταφορά της sidebar από τη δεξιά πλευρά στην αριστερή!! Ξεσκόνισα τις γνώσεις μου σε html και java και πρόσθεσα μικρές στυλιστικές λεπτομέρειες που περιμένουν να ανακαλυφθούν! Ελπίζω το αποτέλεσμα να μην είναι υπερβολικά βαρύ. Ξέρετε πόσο τελειομανής είμαι... Το blog βέβαια είναι ακόμα σε beta έκδοση :-Ρ Περιμένω σχόλια για ...bugs και πιθανές βελτιώσεις!

Κατά τα άλλα, σκέφτομαι επιπλέον να ενισχύσω τη διαδικτυακή παρουσία του βοσκού με περισσότερα άρθρα γενικού ενδιαφέροντος -ε;; τι;;- ενώ ο father επιμένει να γράψω ένα άρθρο και για το αμάξι που ΜΟΥ ΠΗΡΕ! Εν καιρώ...!

Καλή Τσικνοπέμπτη σε όλους τους αναγνώστες! Πάω να φορέσω την προβιά, να πάρω την γκλίτσα και να βγω έξω!

17 σχόλια:

Fouster είπε...

Πολύ ωραίο το καινούργιο σου blog!
Απλά σβήσε το Safari ready γιατί πέρα από τις σκιές την μορφοποίηση που έχεις κάνει την γαμάει εντελώς!
Ίσως έκανες ένα Leopard ready blog!
Θα δείξει....

Cybergoulion είπε...

Fouster, μήπως να έσβηνες το Safari; Εγώ που το δοκίμασα σε firefox και opera φαίνεται μια χαρούλα. Για τον explorer δε ξέρω, όποιος το χρησιμοποιεί είναι άξιος της μοίρας του έτσι κι αλλιώς. Λες να το δοκιμάσω και στο Mosaic; Καλά ρε Βοσκέ τόσο καιρό το είχες κλειστό για να ασπρίσεις; Πολύ ωραίο, μου αρέσει το λιτό στυλάκι που έχεις δημιουργήσει, αλλά αυτή τη Navbar ή βάλτην ή βγάλτην, έτσι όπως την έχεις κάνει να σου πετάγεται στη μάπα τρομάζω! (χμμμ, πολύ πρόστυχη η τελευταία πρόταση!)

eeVoskos είπε...

Χα! Πάντως οι σκιές στο Safari με εντυπωσίασαν! Χαίρομαι που σας άρεσε. Πραγματικά έφαγα τουλάχιστον 30 ώρες για να το φτιάξω. Μπείτε στη σελίδα του template (βλ. footer) για να δείτε πώς ήταν πριν πέσει στα χέρια μου ;-)

Θα βάλω λοιπόν "Only viewed on Firefox and Opera!"
Το δοκίμασα στον ΙΕ (ναι, έκανα και beta testing!!) και με απογοήτευσε ακόμα και ο 7! Κυρίως στα embeded αντικείμενα έχει πρόβλημα.

Υ.Γ.: Η sidebar όντως μου βγήκε λίγο πεταχτούλα ;-D

Lampros είπε...

Όοοοολε!!
Πολύ καλό!
Βλέπω, το πας για σχεδιαστής ιστοσελίδων, αν δε σε πάρει ο Jobs!!:)

Ανώνυμος είπε...

Έλα ρε φίλε....
Σου αξίζει, λοιπόν, ένα μεγάλο :
ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Έλα ρε φίλε....
Σου αξίζει, λοιπόν, ένα μεγάλο :
ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο, φίλε!!
Πολύ καλός σχεδιασμός....

Ανώνυμος είπε...

Γεια χαρά.
Είμαι καινούργιος blogger και βρήκα τυχαία τη σελίδα σου.
Είναι αρκετά καλή, αλλά εφόσον αποφάσισες να κάνεις δικό σου σχεδιασμό, έχω να σου πω ότι σίγουρα πρέπει να κάνεις κάποιες βελτιώσεις.
Anyway, καλή η προσπάιεια

Ανώνυμος είπε...

Geia!!! Poli kali prospatheia.
Euxomai kai kalitera!!!

Ανώνυμος είπε...

Voske, eixa mpei kai palaiotera sto blog sou kai apofasisa na ksanampw meta apo kairo. Kai ti na do? Ena olokainourgio blog.
Poli kali h allagi.
Vale pali kanena kainourgio videaki, san auta pou evazes palia.
Htan h aformi gia na mpw sto blog sou allwste.

Ανώνυμος είπε...

Kali i prospatheia sou. Sinexise etsi. Ki egw epsaxna gia kapoio arthro me voskous, giati exo mia ergasia gia to tmima zoikis paragwgis pou spoudazw kai telika epesa panw sto site sou.
Poli endiaferon
Ta leme, pleon, FILIA

Ανώνυμος είπε...

Megali papata to site sou file.

Ανώνυμος είπε...

Megali patata to site sou file.

Ανώνυμος είπε...

Megali patata to site sou file.

eeVoskos είπε...

@Lars:
Αν μείνω ποτέ από δουλειά... από το στόμα σου και στου Στιβ τ' αυτί!

@Karoub:
Τελικά είσαι όντως ο μεγαλύτερος -και αγαπημένος μου- spammer του κόσμου!!
;-)

Μέσα σε 13 λεπτά στο blog γράφτηκαν 10 σχόλια!! Και φυσικά από ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ άτομα!! Χεχε!

Υ.Γ.: Μόνο η ...Εμανουέλα (1-3!) με στεναχώρησε λίγο, αλλά θα το ξεπεράσω!

Ανώνυμος είπε...

Αγόρι μου μην ανησυχείς για τίποτε...Όσο είμαι blogger (ή "βλόγγερ", στα ελληνικά) θα κάνω τα πάντα για να ανεβαίνουν οι μετοχές σου...
Τα λέμε, αγαπημενε φίλε και συνάδελφε...

Ανώνυμος είπε...

Αχ πάρα πολύ ωραίο το καινούργιο σου blog.
Και εσύ είσαι ένας κούκλος!!
Πάρε το τηλ μου και πάρε με όποτε θες.
6435678992

Marketa