28 Ιαν 2008

Τα νεύρα μου

Το δηλώνω: αστικό (7άρι φυσικά) μέσα στην παγωνιά επί 25 λεπτά δεν περιμένω ποτέ ξανά. Σαν κύριος στο αμαξάκι μου καβάλα θα τραβώ για όπου θέλω και θα γράφω στα "τέτοια" μου όσους λένε ότι μολύνω το περιβάλλον και επιβαρύνω το κυκλοφοριακό! Δεν θα πεθάνω εγώ από το κρύο για να ζήσει ο ΟΑΣΘ (7 να 'ναι η ώρες του!).

Αστικές συγκοινωνίες με συχνότητα υπεραστικών δρομολογίων. Μα δεν καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο άθλια η εξυπηρέτηση όταν είναι τόσο αυξημένα τα δημοτικά τέλη. Κι αν δεν πάνε εκεί τα χρήματα από τα τέλη, ε, τότε να πάνε!! Δηλαδή γιατί πληρώνουμε;; Για να 'χουμε καινούριες λακκούβες και σαμαράκια στους δρόμους; Για να 'χουμε περισσότερα σπασμένα πλακάκια στα πεζοδρόμια; Ή μήπως πληρώνουμε εμείς για ...να κάνουν τις ανάγκες τους οι Ζαχόπουλοι;

Α, ξέχασα, για το μετρό πληρώνουμε. 100 χρόνια μετά τους άλλους, σκάβουν και τη Θεσσαλονίκη. Να μας ζήσει. Ελπίζω να 'χω μαλλιά στο κεφάλι όταν θα είναι έτοιμο...

Πάω να φάω ένα παστίτσιο να ζεσταθώ! Thanks mum!

Υ.Γ.: Αυτό το 7άρι... Γ@$$@#%$ 7άρι!!!

4 σχόλια:

Unknown είπε...

Γι΄ αυτό ξαδελφούλη Τρίκαλα και πάλι Τρίκαλα! Σε μισή ώρα έχεις ολοκληρώσει όλες τις δουλειές σου (on foot παρακαλώ) και μετά πάς για τους καφέδες σου...(τώρα που το σκέφτομαι και στην Θεσσαλονίκη προλαβαίνεις να πας και επιστρέφεις)! Φιλάκια b, i, a

Ναταλία είπε...

Μαζί σου βοσκέ!

Ανώνυμος είπε...

Μα...αστικο παιρνεις γιατι εχεις προβλημα στο παρκαρισμα και οχι επειδη σκεφτεσαι το κυκλοφοριακο και το περιβαλλον,οπως και ολοι οι υπολοιποι φυσικα.Αν και εδω που τα λεμε ενα δικιο το΄χεις αφου ακομη και τα αστικα μονο οικολογικα δεν μοιαζουν...ασε δε το οικονομικο που παει και χανεται...και ακομη χρωσταμε!!!

Υ.Γ.1:ΕΕΕ εγω σου το εφερα το παστιτσιο.

Υ.Γ.2:Διαβασε και κανενα αλλο blog οπως http://mynameisnataly.blogspot.com/2007/10/7.html
και θα μαθεις πολλα...
Υ.Γ.3:Σκεψου θετικα...ετσι μου ελεγες στη σταση ή εγω σου το ελεγα?

eeVoskos είπε...

Θέλω μετρό τώρα!

Υ.Γ.1: Μαίρη, δημόσιο+επαρχία δεν είναι τρομερός συνδυασμός;; Η απόλυτη χαλάρωση!!

Υ.Γ.2: Ευχαριστώ κι εσένα για το παστίτσιο!!