Όταν αγόρασα τον Βάιο, το μεγάλο μου άγχος είναι τι θα γίνει αν χαλάσει. Ήξερα ότι το service της Sony είναι στο εξωτερικό -κάπου μεταξύ Βελγίου, Γερμανίας και Αγγλίας- οπότε αν κάτι πήγαινε στραβά θα έπρεπε να το στείλω μακριά στα ξένα.
Το αναπόφευκτο* συνέβη, σχεδόν 3 μήνες από την αγορά του και μετά από ελάχιστη χρήση. Το ανεμιστηράκι έβγαζε εκκωφαντικούς θορύβους, ενώ πριν από λίγο καιρό ο Βάιος έτρεμε -κυριολεκτικά όμως!- κάθε φορά που δούλευε το ανεμιστηράκι. Εν όψη Λονδίνου, έπρεπε να το φτιάξω.
Πήρα τηλέφωνο στο Sony VAIO Support και -ευγενέστατοι- με ενημέρωσαν για τη διαδικασία. Σε 2 μέρες ήρθε υπάλληλος ταχυμεταφορικής στο σπίτι με κουτί, το οποίο περιείχε -ελλιπείς- οδηγίες συσκευασίας του laptop. Να σημειώσω ότι δεν χρειάστηκε να δείξω απόδειξη, κουτί συσκευασίας, τίποτα! Μόνο το laptop, ούτε καν τη μπαταρία του. Το έβαλα στο κουτί, ικανό να αντέξει κάθε απρόσεχτο υπάλληλο αεροδρομίου -ειδικά αυτόν που έχει άχτι στα "ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΥΘΡΑΥΣΤΟΝ"- και το παρέδωσα στη μεταφορική.
Σε 3 μέρες παραδόθηκε στο service, ενώ στο site της μεταφορικής (DHL) έβλεπα καθημερινά σε πιο σημείο της Ευρώπης ήταν ο Βάιος! Ακόμα και το όνομα του υπαλλήλου της Sony που παρέλαβε το laptop γράφει, όλα online! Εκεί ξεκίνησε η διαδικασία που θα κρατούσε 5-10 εργάσιμες μέρες, όπως μου είπαν από το support.
Για να μην πολυλογώ, σε 6 μέρες (4 εργάσιμες, αφού μεσολάβησε Σ/Κ) ο Βάιος ήταν πίσω ανανεωμένος, χωρίς κανένα πρόβλημα και μάλιστα ..."πλυμένος"! Ναι, τον καθάρισαν κιόλας! Του έριξαν κι ένα BIOS update, έτσι για να βρίσκεται!
Μεγάλη ικανοποίηση και συγχαρητήρια για την καλή υποστήριξη της Sony, η οποία δεν σταμάτησε στην αποστολή του laptop. Δύο μέρες αφού το ξαναπήρα στα χέρια μου, είχα τηλεφώνημα (από Αγγλία, αλλά Έλληνας υπάλληλος) που μου ζήτησε να βαθμολογήσω το προϊόν και το service σε επιμέρους τομείς (από το 0 ως το 10). Και feedback λοιπόν!
Αυτή ήταν η -ευτυχώς καλή- εμπειρία μου με το service της Sony. Θεωρώ καλό να δημοσιεύονται τέτοιες ιστορίες, καθώς σε μια εποχή που η συνεχής υποβάθμιση της ποιότητας των τεχνολογικών προϊόντων έχει κάνει τον καταναλωτή δικαιολογημένα καχύποπτο, ενώ οι ιστορίες παραπόνων είναι αναρίθμητες, πρέπει οι προσπάθειες που δείχνουν προς τη σωστή κατεύθυνση να αναδεικνύονται.
*Αυτό σηκώνει πολλή συζήτηση...
Το αναπόφευκτο* συνέβη, σχεδόν 3 μήνες από την αγορά του και μετά από ελάχιστη χρήση. Το ανεμιστηράκι έβγαζε εκκωφαντικούς θορύβους, ενώ πριν από λίγο καιρό ο Βάιος έτρεμε -κυριολεκτικά όμως!- κάθε φορά που δούλευε το ανεμιστηράκι. Εν όψη Λονδίνου, έπρεπε να το φτιάξω.
Πήρα τηλέφωνο στο Sony VAIO Support και -ευγενέστατοι- με ενημέρωσαν για τη διαδικασία. Σε 2 μέρες ήρθε υπάλληλος ταχυμεταφορικής στο σπίτι με κουτί, το οποίο περιείχε -ελλιπείς- οδηγίες συσκευασίας του laptop. Να σημειώσω ότι δεν χρειάστηκε να δείξω απόδειξη, κουτί συσκευασίας, τίποτα! Μόνο το laptop, ούτε καν τη μπαταρία του. Το έβαλα στο κουτί, ικανό να αντέξει κάθε απρόσεχτο υπάλληλο αεροδρομίου -ειδικά αυτόν που έχει άχτι στα "ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΥΘΡΑΥΣΤΟΝ"- και το παρέδωσα στη μεταφορική.
Σε 3 μέρες παραδόθηκε στο service, ενώ στο site της μεταφορικής (DHL) έβλεπα καθημερινά σε πιο σημείο της Ευρώπης ήταν ο Βάιος! Ακόμα και το όνομα του υπαλλήλου της Sony που παρέλαβε το laptop γράφει, όλα online! Εκεί ξεκίνησε η διαδικασία που θα κρατούσε 5-10 εργάσιμες μέρες, όπως μου είπαν από το support.
Για να μην πολυλογώ, σε 6 μέρες (4 εργάσιμες, αφού μεσολάβησε Σ/Κ) ο Βάιος ήταν πίσω ανανεωμένος, χωρίς κανένα πρόβλημα και μάλιστα ..."πλυμένος"! Ναι, τον καθάρισαν κιόλας! Του έριξαν κι ένα BIOS update, έτσι για να βρίσκεται!
Μεγάλη ικανοποίηση και συγχαρητήρια για την καλή υποστήριξη της Sony, η οποία δεν σταμάτησε στην αποστολή του laptop. Δύο μέρες αφού το ξαναπήρα στα χέρια μου, είχα τηλεφώνημα (από Αγγλία, αλλά Έλληνας υπάλληλος) που μου ζήτησε να βαθμολογήσω το προϊόν και το service σε επιμέρους τομείς (από το 0 ως το 10). Και feedback λοιπόν!
Αυτή ήταν η -ευτυχώς καλή- εμπειρία μου με το service της Sony. Θεωρώ καλό να δημοσιεύονται τέτοιες ιστορίες, καθώς σε μια εποχή που η συνεχής υποβάθμιση της ποιότητας των τεχνολογικών προϊόντων έχει κάνει τον καταναλωτή δικαιολογημένα καχύποπτο, ενώ οι ιστορίες παραπόνων είναι αναρίθμητες, πρέπει οι προσπάθειες που δείχνουν προς τη σωστή κατεύθυνση να αναδεικνύονται.
*Αυτό σηκώνει πολλή συζήτηση...
2 σχόλια:
Ναι, όταν το λάπτοπ είναι μέσα στην εγγύηση είναι και αυτοί άρχοντες...Έλα να το πεις όμως στον κουμπάρο μου αυτό, που 2 μήνες μετά που έληξε η εγγύηση του ζητούσαν 150 ευρώ μόνο για να το στείλουν στο σερβις και να το δουν + εξτρα για την όποια ζημιά είχε πάθει...Τελικά πήρε acer ο άνθρωπος και ηρέμησε!Έχουν και το σερβις τους στη Θεσσαλονικη...
Χα! Πάντως με 150 (ίσως και λίγο παραπάνω) κάνεις ανανέωση της εγγύησης! Νομίζω ότι αξίζει. Σε τέτοιες λύσεις που δεν βάζεις εύκολα χέρι, αξίζει να επενδύσεις σε καλή εγγύηση.
Από το service της Acer, δεν έχω καλή εμπειρία (ως τεχνικός των υπολογιστών αρκετών φίλων!). Αλλά αυτό ήταν την εποχή που το service της ήταν αποκλειστικά στην Ιταλία.
Δημοσίευση σχολίου