27 Μαρ 2006

Δωμάτιο με θέα

Ουφ, πάλι αρρώστησα και έμεινα εκτός blog-όσφαιρας! Όλα εναντίον μου -υπερβάλλω-, αλλά εγώ θα ξαναγράψω! Ξεσκονίζω τις αράχνες της βοσκοσελίδας και επιστρέφω με μια φωτογραφία τραβηγμένη σήμερα το πρωί από το μπαλκονάκι μου στην Καλαμπάκα! Το συνάχι μου με ενημερώνει ότι μπήκε η άνοιξη και μάλλον ήρθε για να μείνει (η άνοιξη και το συνάχι!). Αυτός είναι καιρός! Μπορούμε να πάμε άνετα για ...τέννις! Ή και για μπασκετάκι! Ακούτε, ωρέ, μερικοί;

Πλάκα πλάκα, αυτό το "ωρέ" είναι τρομερή κραυγή και πολύ της μόδας. Σε όλα τα κανάλια την άκουγες προχτές: στον "Παπαφλέσσα", στο "Χώμα βάφτηκε κόκκινο", στο άλλο με τους Σουλιώτες... ;-) Καταλαβαίνετε ότι κλεισμένος μέσα δεν έκανα και τίποτα άλλο από το να βλέπω ΤιΒί.




Καιρός για ταξιδάκια λοιπόν! Α! Τώρα που το θυμήθηκα: Έλιωσαν τα χιόνια και έφτιαξε το καζανάκι! Υπόσχομαι να επανέλθω με λεπτομέρειες γι' αυτό το θέμα. :-)

Υ.Γ.: Χαιρετίσματα στην εκ Θεσσαλονίκης ανώνυμη βοσκοπούλα που στηρίζει το blog με τα σχόλιά της!

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αχ,τι τυχεροί που είναι μερικοί άνθρωποι!!Απίστευτη θέα βοσκέ μου..!Με στεναχωρείς όμως:( ήξερες όλους τους τίτλους των έργων,εκτός από αυτό με τους Σουλιώτες..ξέρεις ο προπαππούς μου,ήταν Σουλιώτης,γι'αυτό το πήρα προσωπικά!..Αnyway,εσύ συνέχισε να γράφεις έτσι δυναμικά&εγώ θα είμαι πάντα εδώ για να σου απαντώ..Βye!!!

Ανώνυμος είπε...

Η βοσκοπούλα ανταποδίδει..!!p.s άν κατάλαβα καλά είπες κάτι για τέννις,ε;Αχ και να ήξερες πόσο καιρό παρακαλάω τον δικό μου να παίξουμε,αλλά εκείνος τίποτα..!!φιλάκια!!

eeVoskos είπε...

Ήρεμα βοσκοπούλες! Για σας γράφω!! Μήπως το διαβάζει κανένας άλλος. 5-10 άτομα είναι το κοινό μου! Σκέφτομαι να το κάνω πιο "ροζ" το blog μου για να προσελκύσω κόσμο!! Τι λέτε;; Θα βάλω και γυμνές φωτογραφίες μου όπως ο σκύλος (www.skylos.gr)!

Ανώνυμος είπε...

Δεν είναι κακή ιδέα..!!Κάντο εσύ, και θα σου βρούμε εμείς κοινό χαλαρά..trust me!!

Cybergoulion είπε...

Ωρε, θες να φύγουμε κι εμείς που το διαβάζουμε; Keep your clothes on! Όσο για το καζανάκι, μπορώ πλέον ασφαλώς να πω: Χεστήκαμε!!! :-)