11 Μαΐ 2006

Να κι ο Μάης

...ο Μάης συννεφούλα μου! Μα τι καιρός είναι αυτός. Μια κρύο, μια ζέστη. Μια ήλιος, μια βροχή! Δεν είν' άνοιξη φέτος αυτή!

Βέβαια, θα μου πείτε, ο Μάης έχει έρθει εδώ και -μισό λεπτό να κοιτάξω- 11 μέρες! Δεν βαριέσαι όμως! Όπως λέει και ο Χατζηγιάννης "υποχρεώσεις και δουλειά, μου κλέβουν κάτι από..." τον χρόνο που θέλω για να γράψω στο μπλογκ μου. (Αυτό το λέω για να γελάσουν μερικοί)

Έκανα, που λέτε, σήμερα μια ωραία τσάρκα στην παραλία κάτω από το σπίτι μου και έβγαλα μια ωραία φωτογραφία το συννεφιασμένο ηλιοβασίλεμα με το καινούριο μου άπαιχτο κινητό, που μόνο καφέ δεν φτιάχνει! (Ίσως αργότερα με μια αναβάθμιση του software!!)


Καλούτσικια δεν είναι; :-) Μετά από αυτό θέλω κάτι κουλτουριάρικο....

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Δεν ειν κακή,δεν ειν κακή.
Πρόσεχε από τις πολλές υποχρεώσεις και την δουλειά μην πάθεις υπερκόπωση!!

Πάντα με αγάπη!
Fouster.