9 Δεκ 2007

Your love alone is not enough

Ένα τραγουδάκι που μου έχει κολλήσει τελευταία. Λατρεύω την ένταση της μελωδίας των Manic Street Preachers και τη guest φωνή της Nina Persson, τραγουδίστριας των Cardigans. To αυθεντικό video clip από το YouTube δεν είναι ελεύθερο για να το κάνω embed στο blog -damn you sony!-, αλλά το βρήκα στο ...GreekTube!



Το αυθεντικό video clip



Επιπλέον, μια ζωντανή εκτέλεση...



...και μια ακουστική!

Για όσους δεν το χόρτασαν/βαρέθηκαν, εδώ υπάρχει μια ζωντανή εκτέλεση στην οποία συμμετέχει πάλι η Νίνα (όμως το βιντεάκι δεν είναι τόσο καλής ποιότητας).

16 σχόλια:

Ritmo Pilot είπε...

Κάποιος μπορεί να έλεγε ότι αυτή η μεταστροφή σου στην αγγλική μουσική κουλτούρα είναι ανησυχητική... Αλλά πάλι πολλοί ξεχνούν ένα πολύ βασικό πράγμα:
Ότι μόλις πας Λονδίνο και πεινάσεις για αληθινό φαγητό, ξενερώσεις και βαρεθείς να ακούς αγγλική μουσική θα αρχίσεις να οργανώνεις βραδιές με μουσικές επιλογές από την κλασσική σου παιδεία...
Μπορεί όμως να κάνω λάθος. Μπορεί απλά να σου αρέσει η νίνα. Όπως θα κατάλαβες απλά γράφω για να γράψω κάτι γιατί έχω λίγο καιρό...

eeVoskos είπε...

Μα ποιος θα μπορούσε να το πει αυτό;;!! Η "μεταστροφή" (που, στην πραγματικότητα, απλά μια μικρή προτίμηση είναι) οφείλεται στο ότι μεγάλωσα με Ελληνικά (λαϊκά κυρίως) ακούσματα οπότε η πρώτη μου επαφή με την ξένη μουσική ήταν ...εκρηκτική!! Παιδικά τραύματα δηλαδή. Το πρώτο ξένο τραγούδι που με συγκίνησε ήταν το Wind of change. Από 'κει και πέρα, η πορεία είναι γνωστή. Ξέρεις ότι τα μουσικά μου γούστα είναι λίγο (ή πολύ) απ' όλα! Πλούταρχος vs Iron Maiden!!

Συνεπώς ο μύθος περί μεταστροφής καταρρίπτεται! Γι' αυτό μην ανησυχείς ;-) Είμαι πολυπολιτισμικός άνθρωπος.

Το ξέρω ότι δεν έχεις χρόνο να γράφεις συχνά και το ξέρω ότι είσαι μόνιμο πνεύμα αντιλογίας! Πρέπει επιτέλους να γνωρίσεις τον Χρήστο (ΧΚ) όταν έρθεις (πότε;;) στη Θεσσαλονίκη. Θα κάνετε τρομερό δίδυμο!!!

eeVoskos είπε...

Α, το ξέχασα. Επί της ουσίας, για το τραγουδάκι δεν είπες τίποτα. Δεν είναι πολύ καλό;; Ειδικά η 2η εκτέλεση (η ζωντανή) είναι τρομερή. Μόνο η γυναικεία φωνή της λείπει.

Ανώνυμος είπε...

Παρολο που δε μπορω να τ'ακουσω το τραγουδακι(περιορισμενες δυνατοτητες του PC στη δουλεια) ειμαι σιγουρος οτι θα ειναι πολυ καλο.Παντα ησουν καλος στις ξενες μουσικες επιλογες-για τα ελληνικα ασ΄το-.Δηλαδη η μουσικη μονο απο το στομαχι περναει?

Ritmo Pilot είπε...

Πνεύμα αντιλογίας εγώ;;;
Μα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το λες αυ$τό!!!
Αυτό που λέω είναι ότι αν μείνεις λίγο καιρό Αγγλία θα ξεχάσεις τα παιδικά σου τραύματα και θα θυμηθείς την κλασσική σου παιδεία...
Και δεν το λέω εγώ αυτό αλλά όλοι (οί σχεδόν όλοι) όσοι γύρισαν από Αγγλία κι όχι μόνο. Δεν έχει τύχει ποτέ να δεις βιντεάκια από ανταλλαγές φοιτητών και πάρτυ σε εστοίες;;
Το τελευταίο που μου δείξανε ήταν από πάρτυ 2 Κρητικών στη Γαλλία με μόνους έλληνες αυτούς και 2-3 Γάλλους και μουσική υπόκρουση από Μητροπάνο...
"Θα κάνω στάση στη διπλή γραμμή του δρόμου...
ποσο κοστίζει μια παράβαση του νόμου;;"
Και είμαι σίγουρος ότι θα έχεις δει κι εσύ πολλά τέτοια.
Περιμένω να δω και τα δικά σου όταν με το καλό γίνεις σερ Στράτος!
Αν κι έχω μια περίεργη υποψία ότι εσύ ειδικά μπορεί να αντισταθείς...

eeVoskos είπε...

Παραδέξου το: είσαι πνεύμα αντιλογίας πάραυτα! Τέλος!

Τώρα, για όσα λες έχεις δίκιο. Ποιος δε νοσταλγεί την πατρίδα όταν φεύγει μακριά; Και ποιος δε νοσταλγεί το φαγητό της μαμάς...;

Αλλά για τη μουσική έχω άλλη άποψη. Τουλάχιστον εμένα η μουσική μου με ακολουθεί όπου πάω! Και το μεσημέρι μπορεί να ακούω (και θα ακούω) τα ροκ του Σκύλου, αλλά το βράδυ ακούω (και θα ακούω) Πλούταρχο.

Το αναφέρω αυτό γιατί το post ξεκίνησε ως κάτι ...μουσικό!

Τελικά, πες μου, το τραγούδι σου άρεσε;;;!!!

Ανώνυμος είπε...

Οχιδεν ειναι πνευμα αντιλογιας ο Ritmo Pilot αλλα εσυ ψαρωνεις...
Σκεφτηκες και την επιλογη να μη δεχεσαι εσυ κατι απλο,οτι ο αλλος μπορει να εχει δικιο και εσυ οχι???
Δυστυχως δεν γινεται να συμφωνουμε παντα.

eeVoskos είπε...

Ναι, αλλά πως γίνεται κάποιοι να διαφωνούν πάντα;;;

(Εγώ πάντως όχι...)

Ritmo Pilot είπε...

Θα τολμίσω να διαφωνίσω με το φίλο Φώτη κι ας με ξαναπεί ο βοσκός πνεύμα αντιλογία.
Ξεκινά την απάντηση προς εμένα:
"Παραδέξου το: είσαι πνεύμα αντιλογίας πάραυτα! Τέλος!

Τώρα, για όσα λες έχεις δίκιο."
Με λίγα λόγια παραδέχεται ότι αν και διαφωνώ έχω δίκιο άρα ακύρωσε αυτό που έγραψες πριν καν το γράψεις...
Αυτό θα πει να είσαι μπροστά από την εποχή σου!!!!

eeVoskos είπε...

Αχ, με κάνεις να εξηγώ τα ίδια και τα ίδια. Το ότι είσαι πνεύμα αντιλογίας το είπα γιατί, ενώ γνωρίζεις τη σχέση μου με τη μουσική, μιλάς για "μεταστροφή μου προς την αγγλική μουσική κουλτούρα". Πολύ απλά.

Επιπλέον, συμφωνώ ότι όταν είσαι στο εξωτερικό λησμονείς την ελληνική κουζίνα και διασκέδαση γι' αυτό είπα ότι συμφωνώ με το 2ο σκέλος του σχολίου σου. Επίσης πολύ απλά.

Πρόσεχε όμως. Αυτό που λες για ελληνικά γλέντια, κλπ, αναφέρεται στην ελληνική διασκέδαση, όχι την ...κλασσική μου παιδεία!! Γιατί, επαναλαμβάνω, ότι η μουσική ως συλλογή ακουσμάτων σε ακολουθεί παντού.

Ritmo Pilot είπε...

Μάλλον ο Φώτης έχει δίκιο... Τον παρεξήγησα. Τουλάχιστον δεν θα έχει παράπονο ότι εσύ δεν συμφώνησες μαζί του αυτή τη φορά... Στο πρώτο σκέλος ξεκίνησα με το Κάποιος αφήνοντας να εννοηθεί το κάποιος που δεν γνωρίζει τη σχέση σου με τη μουσική. Αχ εγώ φταίω και μόνο εγώ. Για δύο λόγους:
1 γιατί φροντίζω να σου επισημάνω ότι το μπλογκ σου μπορεί να το διαβάζει και κάποιος που δεν σε ξέρει τόσο καλά και να σε γνωρίζει μέσα από αυτό.
2 Γιατί πιστεψα πως έστω και για μια στιγμή θα παραδεχόσουν ότι έχεις άδικο...
Όσο για κλασσική (μουσική) παιδεία αν το καλοσκεφτείς άλλοι λαοί είχαν το μπετόβεν, άλλοι το τσαϊκόβσκι κι άλλοι το Ζαμπέτα.
Τώρα αυτό που σου περιγράφω παραπάνω δεν είναι ελληνικός τρόπος διασκέδασης, θα μπορούσε στο παρτυ με τους γάλλους να παίζει μέχρι και μπρίτνεϋ. Η μουσική είναι που έκανε τη διαφορά...
Και κάτι τελευταίο. Δεν αναφέρομαι ότι θα σου λείψουν κάποια πράγματα από την πατρίδα σου όταν πας έξω, απλά ότι θα εκτιμήσεις αφάνταστα κάποια πράγματα που είχες εδώ. Φυσικά μένει να γίνει πραγματικότητα ο τίτλος του σερ Βοσκού για να μάθουμε πραγματικά αν έχω δίκιο ή όχι. Ο χρόνος θα δείξει...
Ήθελα να γράψω κι άλλα γιατί λόγω έκτακτων συνθηκών (γρίπης) είμαι μέσα στο σπίτι 2 μέρες αλλά η αδερφή μου θέλει πίσω το λάπτοπ της ...

eeVoskos είπε...

Μα αυτός ο "κάποιος" είσαι (πάντα;;) εσύ! Έτσι δεν είναι; :-)

Τέλοσπάντων, επειδή άκρη δεν βγάζουμε θα σε καληνυχτίσω! Από κοντά τα υπόλοιπα. Αλήθεια, πότε θα ανεβείτε προς Μακεδονία;;

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΚΑΛΟ, Ε;
(Για να μην ξεχνάμε και τον σκοπό του post)

Περαστικά σου!

Ανώνυμος είπε...

Θα με τρελανετε εσεις!!!Το πρωτο σχολιο μου αφορα μονο και μονο το τραγουδακι.Η τελευταια ερωτηση ηταν απλα μια απορια.
Οσο για το δευτερο σχολιο..΄."καποιοι" δε διαφωνουν παντα αλλα μονο οταν πρεπει.Αλλωστε δε ειναι οτι διαφωνει καποιος μαζι σου αλλα απλουστατα δε συμφωνει.

Υ.Γ.:Οταν πει ΝΑΙ ο φανταρος το συζηταμε,κατα πασα πιθανοτητα θα ηθελα Σαββ/υριακο.Ισως το επομενο???
Υ.Γ.2:τι εγινε βρε?Επιασε το blog σου διψηφιο αριθμο σχολιων?

eeVoskos είπε...

ΥΓ1: Μέσα!

ΥΓ2: Μμμμμ, την κακία εδώ την έχεις!

If...ιγένεια είπε...

Ωραίο το λαλάκι..

Fouster είπε...

Τα σπάει ειδικά το βιντεάκι που είναι η μια πίστα απέναντι στην άλλη.
Με πόρωσες! :-)