10 Αυγ 2007

10

10 έχει σήμερα ο μήνας! Και χτες είχε 09/08/07 όπως εύστοχα παρατήρησε η sister. Σαν αντίστροφη μέτρηση ένα πράμα ρε παιδί μου! Αντίστροφη μέτρηση για τις διακοπές μου φυσικά! Μην περιμένετε όμως από μένα καραγκιοζιλίκια με reverse counters που υπάρχουν σε άααλλα blogs :-Ρ Φεύγω, καλώς εχόντων των πραγμάτων, την Τετάρτη για το νησί της Αφροδίτης, τη Μήλο.

Δεν θα ρωτήσετε που ήμουν τόσο καιρό, φαντάζομαι... Αλλά θα απαντήσω μόνος μου!! Μετά την εξεταστική που κράτησε σχεδόν 1,5 μήνα (και στην οποία διέπρεψα!) ξεκίνησαν οι ολιγοήμερες εξορμήσεις για Χαλκιδική. Το πισί μου το εγκατέλειψα. Όχι οικειοθελώς όμως. Όπως βλέπετε στη φωτογραφία του προηγούμενου post, δεν είχα άλλη επιλογή. Το σπίτι ήταν εργοτάξιο και να πάω σε ίντερνετ καφέ για να blog-άρω σίγουρα δεν έλεγε.

Ακολούθησε η Καλαμπάκα. Εκεί μιλάμε για πολλή χαλάρωση! ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑραγμα με πολλά κεφαλαία άλφα! Σε αυτό συνέβαλαν ο Βασίλης και ο Φώτης (aka Ritmo Pilot και Λοχίας). Μου έδωσε μεγάλη χαρά να τους σκίζω στο τάβλι! >:-] (Ε, 'ντάξει, μην κάνετε το blog μου πεδίο μάχης τώρα!) Έλειπαν οι γάτες (γονείς) και χόρευαν τα ποντίκια! Η απόλυτη ηρεμία στο κάστρο μου (έτσι λέει ο φάδερ το σπίτι μας). Φυσικά από την ISDN της Καλαμπάκας ούτε σερφάρισμα δεν καταδέχομαι πια να κάνω. Πόσο μάλλον να κάτσω να σκεφτώ και να γράψω στο blog.

Α, δε σας είπα, στην Καμπακλάκα είπηαμε κε πολλλή αλκοχόλ! ΧΙΚ!!! Πήγαμε και στον Παπακωνσταντίνου που τραγούδησε παρέα με τον Ζουγανέλη (και μια Ρωσίδα ντυμένη στα κόκκινα - Serkova τη λέγανε...;;). Ωραίο σόου, και κάτι που δεν συμβαίνει συχνά στη μικρή μας πόλη. Όταν "κατεβάσω" τα βιντεάκια από το κινητό στο πισί, θα τα μοιραστώ μαζί σας.

Πέρασαν έτσι οι μέρες, επέστρεψα προχθές -αισίως- στη Θεσσαλονίκη και γιόρτασα χτες (στις 9 είπαμε) τα γενέθλιά μου με τους λίγους φίλους που δεν είναι σε κάποια παραλία ώσπου.........

......ΣΗΜΕΡΑ ΒΡΗΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ!!! 1 μήνα έψαχνα. Γύρισα όλα τα μαγαζιά της Καλαμπάκας, των Τρικάλων, της μισής Θεσσαλονίκης και τελικά (συγγνώμη Ναταλία, Φώτη, Βασίλη, Βοσκοπούλα για την ταλαιπωρία) βρήκα σήμερα που βγήκα το πρωί στην αγορά ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ! Μα τόσο δύσκολο έχει γίνει πια να βρεις ένα παπούτσι της προκοπής. Πόσο μάλλον 2 παπούτσια! (Αστειάκι!) Οι σχεδιαστές έχουν στερέψει από ιδέες. Κάποιοι λένε ότι εγώ είμαι ιδιότροπος. Χα! Προβιά στα πόδια σας ρε! Εγώ μια μέρα θα φτιάχνω τα δικά μου παπούτσια!

Λογοδιάρροια με έπιασε όμως και πρέπει να φύγω. Με περιμένουν οι γονείς που επιστρέφουν -τα πουλάκια μου- από Χαλκιδική. Θα τα λέμε για λίγες μέρες (έχω πολλά να πω) ώσπου να ξαναφύγω και ...να ξαναγυρίσω!

Υ.Γ.: Δίνω "βραβείο HTML" σε όποιον καταφέρει να μου κεντράρει το κ@λοβιντεάκι του Youtube του αποκάτω post!

Δεν υπάρχουν σχόλια: