22 Αυγ 2007

Καλό χειμώνα (ως το επόμενο μπάνιο)!

Έχω κάτι μπιφτέκια στο φούρνο και μένουν λίγα λεπτά μέχρι να καούν οπότε είπα να πω ένα "γεια"! Προφανώς γύρισα... Αχ, μη μου το θυμίζετε, θα κλάψω! Μα τι χάλια είναι αυτά; Τη μια μέρα είσαι σ' ένα ιστιοπλοϊκό με το κορίτσι σου, κάνεις χαριτωμένες βουτίτσες στα γάργαρα γαλαζοπράσινα νερά της Μήλου, πίνεις το παγωμένο φραπεδάκι σου, τρως τη βαφλίτσα σου... και την άλλη μέρα περνάς 8 ώρες σ' ένα τρένο με ένα μωρό στο μπροστινό κάθισμα που τα κάνει πάνω του και η (Ρωσοπόντια) μάνα του ΦΥΣΙΚΑ το αλλάζει πάνω στο κάθισμα, κι όλα αυτά για να γυρίσεις στη Σαλονίκη και να νιώσεις την απόλυτη μπίχλα (=ζέστη+σκόνη+υγρασία) να κολλάει στο ηλιοκαμμένο κορμί σου.

Δε βαριέσαι, τουλάχιστον έρχονται εκλογές (άσχετο, ε;) και θα έχουμε σύντομα ΑΛΛΑΓΗ. Έτσι δεν υπόσχονται όλοι; Δεν είναι αυτό το θέμα μας όμως. Όχι ότι υπάρχει θέμα, αλλά σίγουρα τα πολιτικά δεν είναι η πρώτη προτίμησή μου. Το θέμα δεν είναι ούτε οι διακοπές μου. Δεν σας λέω τίποτα, γιατί απλά θα ζηλέψετε :-Ρ

Το θέμα είναι ότι δεν έχω θέμα. Ο φάδερ ζητάει συνεχώς αφιέρωμα στο Ibiza (προφανώς για να τον ευχαριστήσω δημοσίως που μου το πήρε) αλλά κι αυτό βαριέμαι να το γράψω. Μπορεί κάποια στιγμή να γράψω για ΤΗΝ Ibiza!! Και πάλι :-Ρ

Ελλείψει θέματος λοιπόν και αφού ακόμα δεν μυρίζω κάτι καμμένο, να σας πω το άλλο. Σκέφτομαι εδώ και καιρό να αλλάξω -πάλι;;;- το blog μου. Σκέφτομαι ακόμα και τη μεταφορά στο αισθητικά (όχι αισθησιακά) ανώτερο wordpress. Απ' την άλλη, μάλλον τα λέω αυτά επειδή βαριέμαι να φτιάξω τούτο δω από την αρχή. Δεν υπάρχει χρόνος βλέπετε. Ξεκινάει η εξεταστική σε 2 βδομάδες και θέλω να τα πάω καλά στα 3 τελευταία μου μαθηματάκια.

Μισό λεπτό να πάω να γυρίσω τα μπιφτέκια.
ΟΚ, (τα) γύρισα.

Τι έλεγα; Α, ναι... Χτες, που λέτε, ήταν η μέρα εγκλιματισμού στη Σαλονίκη. Έτοιμος για έγκλημα ήμουν! Έμεινα κλεισμένος στο σπίτι (εκτός από κάτι διαλείμματα για να πάω να πάρω φαγητό) βλέποντας τις φωτογραφίες των διακοπών και τα βιντεάκια με τις καλλιτεχνικές βουτιές μου! Αποφάσισα να κάνω κάτι που ήθελα από καιρό: να δω ταινίες! Πολλές ταινίες!! Ανέκαθεν μου άρεσε με το μεσημεριανό (και με το πρωινό και με το βραδινό βεβαίως!) να βλέπω ταινίες και ήδη είχα ...χμ... "νοικιάσει" αρκετές. Ξεκίνησα λοιπόν χτες με το Νονό ΙΙ συνοδεία για τα μεσημεριανά αυγά και με το Νονό ΙΙΙ για τα βραδυνά σουβλάκια. 3 ώρες η καθεμία, αλλά δεν με κούρασαν καθόλου. Πολύ καλές ερμηνίες και σκηνοθεσία με τραγικό τέλος... Δείτε τις!

Σήμερα θέλω κάτι πιο ανάλαφρο. Μάλλον για Mr Bean ή για Taxi 4 με κόβω. Το βράδυ έχει αγώνα. Ελλάδα-Ισπανία (φιλικό) στην Τούμπα. Μάλλον θα πάω στο γήπεδο. Είναι ο μόνος αγώνας που οι ΠΑΟΚτζήδες δεν θα τα σπάνε! Κάτι μου βρωμάει όμως και νομίζω ότι είναι...

...ΤΑ ΜΠΙΦΤΕΚΙΑΑΑΑ!!!

2 σχόλια:

Unknown είπε...

Καλα τι παιδι εισαι εσυ???Τα μπιφτεκια τα καις...
Παπουτσια της προκοπης δεν αγορασες...αραγε γιατι???ΚΡΙΜΑ την ταλαιπωρια.
Αφιερωμα στο Seat-ακι δεν εκανες...γιατι αραγε...
Μηπως πρεπει να στρωθεις στο διαβασμα για να πας και Αγγλια σιγα-σιγα???Ξερεις δεν εχω παει αλλα ο Βασιλης πηγε.Αντιθετως μονο οι διακοπες σε νοιαζουν...Καλα τι παιδι εισαι εσυ???Ουτε να ποζαρεις δε ξερεις,ΚΑΛΑ τι σου εχουμε μαθει???Γιατι δε τα εφαρμοζεις???

Υ.Γ.:Αφου δε ξερεις να ψηνεις...Ελα στο Σκαρο.
Υ.Γ.2:Καλο διαβασμα & καλη εξεταστικη.
Υ.Γ.3:Τα παπουτσια σου τα ειδα και σε ενα αυτοκινητο απο ενα περιπλανομενο γυφτο.Δε πιστευω να τα πηρες απο εκει?

eeVoskos είπε...

ΕΕΕ, ποιος είναι αυτός τελοσπάντων που με δυσφημεί έτσι; Κάποιος να τον διαγράψει γρήγορα!

Αλλά σε ξέρω... Απλά ζηλεύεις τα παπούτσια μου. Έχω και μάρτυρες!